fbpx

שיווק פרויקטים בנדל"ן

תחום הנדל"ן טומן בחובו הבטחה גדולה, אך על מנת לנצל את הפוטנציאל הגדול אין זה רק מספיק למצוא מיקום מבוקש שקרוב לצירי תחבורה מרכזיים ולתחנות תחבורה מבוקשות, ואף אין זה רק מספיק להציע מחיר אטרקטיבי לצד מפרט מנצח, אלא בין היתר חשוב להשקיע בשיווק ממוקד נישה.

מכאן שאין זה במקרה שיש שיווק כללי ובמקביל שיווק פרויקטים בנדל"ן. מדובר בשיווק שפועל באופן מעט שונה, שמחזיק בכלים מעט שונים ואף מדובר בשיווק שדורש ניסיון מעמיק בתחום.

היתרונות הבולטים בשיווק ומכירות
עם קבוצת לוטוס:

✔ ייעוץ וליווי בבניית תמהיל נכון

✔ תמחור חכם ומשתלם

✔ חיסכון רב של כסף בפרסום ושיווק

✔ חיסכון רב של אנרגיה וזמן יקר

✔ שיטת מכירות בלעדית ומצליחה ברמה המקצועית ביותר

✔ יושרה, אמינות ושקיפות

✔ היכרות מעמיקה עם השטח

✔ ניסיון רב שנים בתחום המכירות בנדל"ן

✔ מכירות מוצלחות על ידי הבעלים של קבוצת לוטוס

מדוע מומלץ לבצע שיווק פרויקטים חדשים עם קבוצת לוטוס?

✔ למעלה מ-16 שנה בתחום מכירות בנדל"ן

✔ היכרות מעמיקה עם השטח

✔ שיטת מכירות בלעדית ומנצחת (אשר פותחה לאחר ביצוע מאות עסקאות)

✔ כל השיווק באחריותנו

✔ חיסכון עצום של הוצאות, משאבים וזמן יקר

✔ שקיפות ואמינות לאורך כל הדרך

יתרון כפול - שלכם ושל הלקוחות שלכם

מעבר לעובדה שיזמים וקבלנים נהנים משירותי שיווק פרויקטים נדל"ן, גם הלקוחות שבסופו של יום מקבלים החלטה לרכוש את הנכס דרכנו מרוויחים, כך שמדובר ביתרון כפול. הלקוחות שמתעניינים בנכס יודעים שפרויקטים שאנחנו משווקים אלו פרויקטים כדאיים ואמינים, וזאת כי ידוע לכל שקבוצת לוטוס מבצעת בדיקת נאותות עבור כל פרויקט ופרויקט, כך שאמינות וחוסן פיננסי מעניקים ביטחון חשוב כאשר ניגשים לסגור עסקה.

ניסיון של 16 שנה בשיווק נדל"ן

אנחנו בקבוצת לוטוס גאים לייצג לאורך שנים אינספור פרויקטים מתחום הנדל"ן – מתמקדים בשיווק פרויקטים בנדל"ן לאורך 16 שנה! לאורך השנים צברנו קשרים חשובים, למדנו מה לקוחות בתחום הנדל"ן מחפשים, השכלנו להעניק ללקוחות חוויית רכישה שתומכת בסגירת עסקה חלקה, צירפנו לשורותינו אנשי מקצוע מובילים בתחום, ואף פיתחנו מספר שירותים ייחודיים, כגון סיוע בתמחור הפרויקט וסיוע בסגירת עסקאות (באופן מעשי). מכאן שלכם רק נותר להמשיך לקדם את הפרויקט מהחזית שבה אתם מתמחים, ולדעת שכל מה שנוגע לשיווק (וקצת יותר) מכוסה על הצד הטוב ביותר על ידנו.

שיווק שמממש את סך הפוטנציאל

מבקשים להתמקד בנישה המקצועית שלכם? מבקשים ליהנות ממאגר גדול של לקוחות רלוונטיים? מבקשים לדייק את תקציב השיווק ולנצלו בצורה אידאלית? מבקשים להשיג את יעדי השיווק באופן מהיר וממוקד? מבקשים להעניק לפרויקט שלכם את הסיכויים הטובים ביותר לממש את סך הפוטנציאל שגלום בו? יש להבין שנדרש חלק נוסף בפאזל!

כדי לסגור פרויקט נדל"ני מוצלח יש להשקיע בשיווק נישתי. שיווק פרויקטים נדל"ן מבית קבוצת לוטוס הוא בדיוק החלק החסר במשוואה. מוזמנים להיעזר בשירותי השיווק הממוקדים שלנו כדי לשווק בצורה היעילה ביותר ובאופן המהיר ביותר ללקוחות המתאימים ביותר!