fbpx

שיווק פרויקטים בנדל"ן – איך עושים את זה נכון?

במדינה הקטנה שלנו יש פרויקטים רבים בתחום הנדל"ן שיוצאים לפועל מדי שנה. ככל שהאוכלוסייה גדלה, כך גדל הצורך בדירות מגורים, בתי מגורים, בנייני משרדים, ופרויקטים נוספים בתחום הנדל"ן. כמו במכירה של מוצרים אחרים, חשוב לדעת כיצד לשווק פרויקטים בנדל"ן בצורה נכונה. התחרות העזה בשוק ממחישה עד כמה זה חיוני לפרסם פרויקטים בתחום הזה באופן ממוקד ויעיל, ובמאמר הבא נסקור כיצד ניתן לבצע שיווק פרויקטים חדשים בצורה נכונה.

שיווק פרויקטים בנדל"ן - איך עושים את זה נכון?

אילו סוגי פרויקטים קיימים?

כאשר אנשים שומעים את המילה "נדל"ן", הם חושבים לרוב על פרויקטים פרטיים, כלומר נדל"ן פרטי שמיועד למגורים. אולם, יש סוגים שונים של נדל"ן בישראלי שמהווים אפיקי השקעה עבור בעלי נדל"ן פוטנציאליים:

✔ נדל"ן תעשייתי

מבני נדל"ן שמתאימים לתעשייה, כמו חוות ומפעלי ייצור.

✔ נדל"ן מסחרי

נדל"ן מסחרי, הידוע גם כנדל"ן עסקי, הוא שם לשטחי נדל"ן שאינם מיועדים למגורים. תחת ההגדרה הזו נמצאים מגוון מבנים, לרבות תחנות דלק, בנייני משרדים, בתי מלון, מחסנים, מגרשים, וכיו"ב.

✔ קרנות ריט

קרנות ריט הן השקעות נדל"ן שמתאימות למשקיעים שמעוניינים בהשקעה כדאית, אך אינם יכולים לרכוש נכסים. השקעה בקרנות ריט היא בעצם רכישה של יחידות השתתפות בקרנות השקעה בנדל"ן. בקרנות ריט, מתאספים משקיעים שרוכשים יחדיו נכסים, ונהנים מתשואה לאורך זמן.

מה זה שיווק פרויקטים בנדלן?

השקעה בנדל"ן היא השקעה כספית גדולה מאוד עבור מרבית האנשים. כדי לשכנע אנשים לרכוש נכסי נדל"ן, צריך לדעת כיצד לשווק להם נכסים בצורה הנכונה, ולהראות להם מדוע ההשקעה שלהם היא השקעה משתלמת.

שיווק פרויקטים למגורים מתמקד בפרסום וקידום של פרויקטים בתחום הנדל"ן בלבד. שיווק מהסוג הזה דורש לבצע פילוח של אוכלוסיית היעד, בדיקה של מחירי נדל"ן, היכרות עם נכסי נדל"ן שונים, והתאמה של שיטות שיווק לקהלי יעד ולסוג הנכסים הנמכרים.

כלומר, שיווק מגורים דורש להתאים שיטות שיווק של נכסים לקהלי היעד הנכונים, באמצעות שיטות שיווק נכונות. כאשר עושים את השיווק בצורה מקצועית, נכסים נמכרים במחירים המבוקשים, ובעלי הפרויקטים יכולים ליהנות מהרווחים של מכירת או השכרת הנכסים.

כיצד צריך לשווק נכסי נדל"ן?

הדבר החשוב ביותר שצריך לדעת בשיווק נכון של נכסי נדל"ן הוא להתחיל את הפרסום עוד לפני שהפרויקטים יוצאים לפועל. יזמים שמעוניינים להבטיח שאנשים ירכשו מהם נכסים צריכים להתחיל להוציא את השמועה עוד ביום רכישת המקרקעין.

באופן הזה, ניתן להפיץ את הבשורה על הנכס מבעוד מועד, ולשריין משקיעים בפרויקטים. כיום יש מגוון דרכים לשיווק יעיל של נכסי נדל"ן

ערוצי פרסום

✔ פרסום בפרינט

שיטת השיווק הוותיקה ביותר שמוכיחה את יעילותה מזה עשרות שנים. באמצעות פרסום במקומונים ועיתונות כתובה אחרת ניתן לפרסם פרויקטים בנדל"ן בצורה יעילה במיוחד.

✔ שילוט חוצות

קידום של פרויקטים בנדל"ן על שלטי חוצות. עדיף לעשות פרסום מהסוג הזה בסביבה שקרובה לאזור שבו נמצא פרויקט הנדל"ן.

✔ דפי מידע

חלוקה של דפי מידע על פרויקטים בתיבות דואר, או על דלתות של דיירים שמתגוררים באזורים שסמוכים לאזור של הפרויקטים.

✔ פרסום ברדיו

פרסום הפרויקטים בתוכניות רדיו פופולריות, או הפקה של ג'ינגלים ופרסומות קצרות לרדיו, בתפוצה מקומית או ארצית.

✔ שיווק ברשתות חברתיות

רשתות חברתיות הפכו לאחר מכלי הפרסום היעילים ביותר כיום. באמצעות פרסום ושיווק ברשתות פופולריות, כמו פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, ועוד, ניתן להגיע לקהל רחב, ולהגדיל את הסיכויים למשוך משקיעים.

✔ פרסום בדיגיטל

פרסום באפיקים שונים ברחבי האינטרנט, לרבות אתרי נדל"ן, אתרי איתור נכסים (כמו יד 2), אתרים כלכליים, וכל מקום אחר שבו קהל היעד גולש.

מדוע כדאי להיעזר בחברה מקצועית עבור שיווק הפרויקטים בנדל"ן?

שיווק נדל"ן עשוי להיות מורכב – הן בשל התחרות בשוק, והן בשל ההשקעה הכספית הגדולה בנכסים, שגורמת לאנשים רבים לחשוש. כדי לשווק נכסים בצורה, חובה להשתמש בשירותיה של חברה מקצועית שמתמחה בתחום הייחודי הזה.

קבוצת לוטוס יודעת כיצד לבצע פילוח אוכלוסייה מדויק, ולהפנות את המשאבים הכלכליים של חברת הנדל"ן למקום הנכון. כאשר לא מבצעים פילוח אוכלוסייה, הקידום אינו ממוקד, ואינו יביא לתוצאות הרצויות. כלי ניתוח דיגיטליים מאפשרים למקד את המשאבים בכיוונים הנכונים, ולוודא שהפרסום יגיע למקומות הנכונים.

בנוסף, אנו יודעים כיצד להשתמש בתקציבים בצורה הטובה ביותר. כאשר מחליטים לקדם פרויקט נדל"ן, חשוב להקצות כספים לפרסום וקידום הפרויקטים. כדי לא לחרוג מהתקציב, אנחנו ממליצים לא לבצע מהלכים כאלו ללא עזרה מקצועית.

אנחנו בקובצת לוטוס יודעים כיצד לנתב את התקציבים למקומות הנכונים. כיום יש דרכי פרסום רבות, אך לא כולן מתאימות עבור כל פרויקט בנדל"ן. כדי להגיע לקהל היעד ולעמוד בתקציב, יש להתאים את שיטות הקידום והפרסום לאפיקי הקידום הנכונים, ולבנות קמפיינים שהם מושכים, משכנעים, ומעבירים את המסר בצורה נכונה.