fbpx

שיווק נדל"ן יוקרה

כידוע, שיווק של נדל"ן לעולם אינה משימה פשוטה. מדובר בנכס שרוכשים פעם בחיים ובמקביל בהוצאה מאוד גבוהה, ועל כן השיווק צריך להיות ממוקד וחכם. עם זאת, אם לא מדובר ב"עוד" שיווק של פרויקט או נכס, אלא כשמדובר בשיווק נדל"ן יוקרה, המשימה קשה פי כמה.

לא רק שעומדים על הפרק סכומים מאוד משמעותיים ולא רק שמדובר בקהל יעד הרבה יותר מצומצם ושקשה לרצות, אלא בין היתר נדרשים לדעת כיצד לגשת אליו, משמע נדרשים להגדיר בצורה מאוד מקצועית ופרטנית את מאפייני קהל היעד, ובו זמנית נדרשים להגדיר אסטרטגיית שיווק ייחודית.

היתרונות הבולטים בשיווק ומכירות
עם קבוצת לוטוס:

✔ ייעוץ וליווי בבניית תמהיל נכון

✔ תמחור חכם ומשתלם

✔ חיסכון רב של כסף בפרסום ושיווק

✔ חיסכון רב של אנרגיה וזמן יקר

✔ שיטת מכירות בלעדית ומצליחה ברמה המקצועית ביותר

✔ יושרה, אמינות ושקיפות

✔ היכרות מעמיקה עם השטח

✔ ניסיון רב שנים בתחום המכירות בנדל"ן

✔ מכירות מוצלחות על ידי הבעלים של קבוצת לוטוס

מדוע מומלץ לבצע שיווק פרויקטים חדשים עם קבוצת לוטוס?

✔ למעלה מ-16 שנה בתחום מכירות בנדל"ן

✔ היכרות מעמיקה עם השטח

✔ שיטת מכירות בלעדית ומנצחת (אשר פותחה לאחר ביצוע מאות עסקאות)

✔ כל השיווק באחריותנו

✔ חיסכון עצום של הוצאות, משאבים וזמן יקר

✔ שקיפות ואמינות לאורך כל הדרך

כוחו של שיווק מקצועי

מגוון נרחב של מקרים מוכיח שלא מעט תלוי בתהליך השיווק.

משמע יכולים לבקש למכור נכס מדהים במיקום מרכזי לצד מחיר סביר, אך אם עבודת השיווק אינה יעילה, ייקח זמן לבצע מכירה, ואף יהיה קשה להגיע ליעדים – להשיג את המחיר הרצוי.

מכאן שעבודת שיווק בתחום הנדל"ן בעלת חשיבות יתרה, ובטח כאשר מתמקדים בנכסי יוקרה.

עבור שיווק ראוי דרושה חברת שיווק מובילה

ביררתם, השוויתם, חקרתם, חברתם לאנשי מקצועי, ערכתם סקר שוק, עברתם על תכניות מועצה, הזמנתם שמאי, בחרתם אדריכל ואף הגעתם לשלל החלטות?

ובכן על מנת שהפרויקט היוקרתי אכן ישווק כראוי, ראשית עליו להיות ממותג כראוי.

על מנת שזה יקרה יש צורך בצוות שיווק שמתמחה בעולם הנדל"ן, ופה את מוזמנים להכיר את קבוצת לוטוס – קבוצה שמתמחה בשיווק נדל"ן יוקרה, שמחזיקה ב16 שנות ניסיון מוצלחות בתחום, שמסייעת לתמחר את הנכס, שמכירה היטב את השחקנים הראשיים – מוזמנים להכיר קבוצה שמסייעת לסגור עסקאות נדל"ן יוקרתיות בתוך פרק זמן קצר ולצד המחיר הרצוי.

סודות השיווק שמאחורי 16 שנות ניסיון

כשקבוצת לוטוס ניגשת לשווק נדל"ן יוקרתי, היא מביאה עמה צוות של אנשי מקצוע, 16 שנות ניסיון בתחום ומחשבה מקיפה שתמיד מחדש מתמקדת ביתרונות היחסיים של הפרויקט שעומד למכירה.

מכאן שטוב לדעת שממש כפי שהמפרט של הנכס היוקרתי מעמיד רמה גבוהה, ממש כפי שרמת הגימור נחשבת מדהימה וממש כפי שהמיקום נחשב מבוקש, כך בדיוק גם פועלת חברת השיווק.

קבוצת לוטוס מעניקה שירותי שיווק ברמה גבוהה, מחזיקה אנשי מקצוע שנבחרו בקפידה, משקיעה רבות בשלבי המחקר, מתאימה במדויק את שיטת השיווק – פועלת ביעילות ולצד רשת של קשרים שנרקמו לאורך השנים, וכל זאת כדי להוביל את הפרויקט היוקרתי שלכם לעבר התמורה הגבוהה ביותר.