fbpx

שיווק פרויקטים למגורים

הפרויקט שלכם ראוי לשיווק ברמה גבוהה. הפרויקט שלכם ראוי להגיע לקו הסיום בצורה מהירה וחלקה. הפרויקט שלכם ראוי להיות מוצג כראוי במוקדים רלוונטיים – הפרויקט שלכם ראוי לתנופה הנכונה כדי שיימצאו הרוכשים המתאימים ביותר.

למה אם כן אתם ראויים? אתם יזמים וקבלנים ראויים לשירותי שיווק נדל"ן שנתמכים ב16 שנות ניסיון, בצוות מוביל וביכולות מוכחות.

מוזמנים להכיר אותנו – שיווק פרויקטים למגורים מבית קבוצת לוטוס!

היתרונות הבולטים בשיווק ומכירות
עם קבוצת לוטוס:

✔ ייעוץ וליווי בבניית תמהיל נכון

✔ תמחור חכם ומשתלם

✔ חיסכון רב של כסף בפרסום ושיווק

✔ חיסכון רב של אנרגיה וזמן יקר

✔ שיטת מכירות בלעדית ומצליחה ברמה המקצועית ביותר

✔ יושרה, אמינות ושקיפות

✔ היכרות מעמיקה עם השטח

✔ ניסיון רב שנים בתחום המכירות בנדל"ן

✔ מכירות מוצלחות על ידי הבעלים של קבוצת לוטוס

מדוע מומלץ לבצע שיווק פרויקטים חדשים עם קבוצת לוטוס?

✔ למעלה מ-16 שנה בתחום מכירות בנדל"ן

✔ היכרות מעמיקה עם השטח

✔ שיטת מכירות בלעדית ומנצחת (אשר פותחה לאחר ביצוע מאות עסקאות)

✔ כל השיווק באחריותנו

✔ חיסכון עצום של הוצאות, משאבים וזמן יקר

✔ שקיפות ואמינות לאורך כל הדרך

מעטפת שיווק מלאה

יש לדעת להפריד בין קידום פרויקט למגורים לבין שיווק פרויקטים למגורים. מדובר בשני נדבכים משלימים אך שונים לגמרי, כאשר כל נדבך נדרש להוכיח בקיאות ומקצועיות.

אנחנו בקבוצת לוטוס עומדים מאחורי אינספור סיפורי שיווק מוצלחים בתחום הנדל"ן.

מתייחסים להתנהגות צרכנית, ערים למגמות משתנות, מבצעים שילובים יעילים בין מגוון כלי שיווק, מגדירים בכל פעם מחדש יעדים ומאפייני קהל יעד, וכמובן שבכל פעם מחדש בונים אסטרטגיה וגוזרים משימות שמתבצעות על הצד הטוב ביותר.

הלקוחות שלכם סומכים עלינו

בקבוצת לוטוס תמצאו יחס אישי, חשיבה מערכתית, היכרות מעמיקה עם מגוון שיטות שיווק, תהליך פעולה מוקפד, בחירות מושכלות לגבי אפיקי שיווק, ניצול תקציב חכם וכמובן שגם עמידה ביעדים.

פה ראוי לציין שאנחנו לא רק מעניקים שירותי שיווק עבור פרויקטים למגורים, אלא אנחנו גם בפועל סוגרים עסקאות. מכאן שאנחנו מכינים את הקרקע ולבסוף נמצאים בשטח על מנת לדבר עם הלקוח שמתעניין בנכס.

כל זאת מתבצע לצד ניסיון עשיר ושקיפות מלאה. מכאן שאתם יודעים למה ניתן לצפות ומעודכנים לאורך כל התהליך, ובמקביל הלקוחות שלכם סומכים עלינו, בין היתר כיוון שמקפידים על בדיקת נאותות.

משלב התמחור ועד שלב סגירת עסקה

מעבר ליכולת לסייע לסגור עסקה בצורה מהירה ומדויקת, ראוי להבין שאנחנו עומדים לרשותכם כבר בשלבים ההתחלתיים.

מסייעים להבין כיצד נכון לתמחר את העסק, וזאת לצד בחינה עדכנית של מצב השוק, המדד, שיווק של פרויקטים מתחרים וכדומה. מכאן שאם מחפשים את השלב הבא שימנף את הפרויקט, הכרחי להבין ששיווק משחק תפקיד חשוב במשוואה.

מכאן שאם מבקשים לנתב את הוצאות השיווק למקום הרווחי ביותר, אם מבקשים להשיג לידים משמעותיים, אם מבקשים להרוויח ממידע חשוב בתחום ומקשרים יעילים, מוזמנים ליצור עמנו קשר!