fbpx

חייג עכשיו 072-3310508

מעטפת חיים מושלמת בסטנדרט הגבוה ביותר!

אִבְּן גַבִּירוֹל 39 הרצליה

כשאיכות ותכנון מדויק נפגשים.

פרויקט בוטיק מפואר

נותרו דירות אחרונות!

פנינה אורבנית בלב הקלאסי של העיר!

מעטפת חיים מושלמת של יוקרה ועיצוב

במיקום המבוקש ביותר בלב שכונת ויצמן מקימה חברת סדן החזקות בע"מ את פרויקט אבן גבירול 39 
פרויקט בוטיק מפואר הנבנה בנקודה הגבוהה בעיר, בה הירוק פוגש את העיר, כאן ממתינה לכם פנינה אורבנית נדירה שתוכננה במיוחד לאנשים שאוהבים ומתרגשים מלב העיר הישן של הרצליה.

איכות חיים מושלמת בלב העיר

אבן גבירול 39 מפגיש את כל המיטב של הרצליה. הבניין בן 6 קומות וקומת פנטהאוז, מציע תמהיל מגוון של דירות גן ודירות 4 חדרים ופנטהאוזים. כל הדירות נהנות ממרפסות שמש רחבות ידיים, פתוחות ומקורות המשקיפות אל כיוון מערב והרצליה הירוקה, לכל דירה חניה פרטית ומחסן.

חווית מגורים עטופה בירוק

על תכנון הפרויקט מנצח משרד אדריכלים ARCH STUDIO. הודות לתכנון המוקפד נהנות הדירות מפרטיות מירבית וניצול מיטבי של שטח הדירה. הדירות מתאפיינות בתכנון פרקטי ויעיל, ויטרינות רחבות ביותר הממלאות את חלל הבית בשפע אור טבעי ובריזה נעימה בכל שעות היום.

לגור על הגבעה היפה

כשמתעוררים אל נוף הרצליה הירוקה, כמעט אפשר לשכוח שאתם עדיין בלב העיר.  המרחבים הפתוחים נמתחים מכיוון צפון לדרום, בקירבה מושלמת לבתי ספר וגנים, עצים מוריקים, ביניהם עצי דקל ופיקוס, פרחים, ספסלי ישיבה ושבילי אופניים.
כאן הכל קורה. השכונה מלאת החיים מהווה את מרכז חיי הקהילה של לב הרצליה ומתנכזת לרחוב ויצמן המרכזי והמפורסם.
 
בין אם תבחרו לשוטט ברגל או לרכב על אופניים, הבריזה הנעימה תוביל אתכם אל פארק הרצליה רחב הידיים, מרחק הליכה לקאנטרי הרצליה וקניון שבעת הכוכבים, כל אלה יהיו חלק מחיי היומיום של דיירי הפרויקט.

הגעתם ליעד הנכון

פרויקט אבן גבירול  39 נהנה ממיקום אסטרטגי ומנגישות מהירה ונוחה.

מרחק הליכה למרכז הבינתחומי, דקות ספרות של נסיעה ואתם בדרך המהירה לכל רחבי תל אביב וגוש דן, באמצעות צירי התנועה המרכזיים: רחוב הרב קוק ומשם אתם על דרך המלך לנתיבי איילון וכביש 1. 

בנוסף, לרשותכם מערך שלם של תחבורה ציבורית נוחה ונגישה 

היזם: סדן אחזקות בע"מ

חברת סדן אחזקות 38 בע"מ הנה חברת בת של חברת "יעקב סדן אחזקות והשקעות בע"מ ("הקבוצה") בבעלות יעקב סדן, איש עסקים העוסק במגוון תחומים.

לקבוצה איתנות פיננסית ויכולת נזילות גבוהה, עם מחזור הכנסות של כ-180 מיליון ש"ח. ביכולתה לבצע את הפרויקט בשלמותו במימון עצמי וכן במתן ביטחונות לדיירים.

הקבוצה מעורבת בין השאר ביזום ובבניה של מספר פרויקטים בנדל"ן בגוש דן, בנתניה ובפרדס חנה.

חווית המגורים המושלמת